سلام. چند روز پیش یه دوست عزیز و کنجکاوی این کامنت رو برای من گذاشت. تا الان مونده بودم جواب بدم یا بی جواب از کنارش بگذرم. درنهایت تصمیم گرفتم جواب بدم.دوست عزیز معیار و ملاک دوست داشتن پول و تامین مخارج نیست. نمیدونم دختری یا پسر. اگه دختری امیدوارم طرز فکرت رو عوض کنی و با این افکار بقیه دخترها رو بدنام نکنی. اگرم پسری توصیه میکنم بیشتر تو رابطت با دخترای اطرافت دقت کنی. دختری که بخاطر پول و تامین هزینه هاش تورو بخواد، اولین باری که دستت خالی بشه عشق اونم کم میشه.ضمن اینکه دوست عزیز من یه سوال از شما دارم. مگه شما چقدر از جزئیات رابطه ی من و کامران خبر داری؟؟؟ که انقد راحت میگی کمک نمیکنه؟؟؟ اتفاقا از همون روز اولی که این تصمیم رو گرفتم کامران گفت تمام هزینه های کلاس منو میده.ولی خودم قبول نکردم. گفتم تا جایی که بتونم خودم میدم هرجاش واقعا کم اوردم اونوقت از ایشون میخوام کمک کنه.خوبه که ما آدما یاد بگیریم سطح توقعمون رو پایین بیاریم. توقع نداشته باشیم کسی که گفت دوسمون داره از علاقه ش استفاده کنیم. بشینیم تو خونه و انتظار داشته باشیم حساب بانکیمون پر بشه.اینهمه خانم شاغل تو کل دنیا هست. آیا اینا ناموس کسی نیستن؟؟؟؟ یا اینکه همشون از روی نیاز اومدن سرکار؟؟؟؟من از 20 سالگی مشغول به کار شدم و از همون سال تمام مخارج پوشاک و مخارج متفرقه م رو خودم تامین کردم. چون مستقل بودن اولین پاییز باهم بودنمون مبارک......ما را در سایت اولین پاییز باهم بودنمون مبارک... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 189 تاريخ: جمعه 22 دی 1396 ساعت: 4:02